vrijdag 24 oktober 2008

Zoek jij een band of dj voor een feest?


"Dan krijg je hier mee te maken."!!!


Kies je voor een dj, band of een bekende nederlander? Waneer moet je gaan plannen voor het boeken van een artiest . Hoe kom je erachter of een band beschikbaar is welk repertoire wil je dat de band speelt? Welke muziek past het beste bij jouw gasten? Hoe duur zijn ze? Betaal je te veel en hoe is de prijs opgebouwd moet je auteursrechten betalen? Kun je de band live bezoeken? Is het noodzakelijk om een band eerst live te zien spelen? Artiestenburo of rechtstreeks een artiest boeken....? de voor en de nadelen. Wat is een optie? Welke vaktermen kom ik allemaal tegen ? Waar moet een locatie aan voldoen....? b.v mijn feest is op de eerste verdieping hoe pak ik dit aan hoe groot moet de locatie zijn. Hoe zit het met aansprakelijkheid....? Waar moet je op letten bij het afsluiten van een contract hoe zit het juridisch in elkaar....??





Op al deze vragen en nog veel meer zaken waar je misschien nog niet aan gedacht hebt krijgt je antwoord in dit Blog



  • “alles dat je moet weten voor het boeken van artiesten"



    In het blog vindt je naast alle antwoorden ook nog 100 tips die je helpen in het maken van een juiste keuze en een gegaraandeerde zorgeloze avond.





    Wie zijn wij



    Wij zijn T-Tauri management.( KVK: 17185146 0000 ) een van de meest gewaardeerde management bureau's in nederland In onze muzikale loopbaan hebben wij alle facetten van het artiestenvak meegemaakt zowel als organisator, afnemer van muziek en het technisch ondersteunen van evenementen.



    Enkele wapenfeiten:





    • Organisatie van duizenden bruiloften en bedrijfsfeesten

    • Stagemanager bij Joe Cocker.

    • Organisator en uitvoering van het Cult en Tumult festival. ( 50.000 bezoekers)

    • Organisatie en uitvoering entertainment voor Organon ( internationaal congres in Genua (it).

    • Organisatie entertainment voor Iak verzekeringen (Bedrijfsfeest in Marbella (Spanje)







      Testimonials



      Dick Bakker


      Hoi, bedankt voor de nuttige tips we hebben inderdaad zoals belooft precies de coverband gevonden die we zochten. Door het volgen van het stappenplan waren we er binnen een avond uit. En hebben we meteen een afspraak gemaakt. Door het handboek wisten we precies wat we moesten vragen vooral de checklist was voor ons erg handig We hebben een enorm knalfeest gehad. Bedankt

      Ik kan iedereen aanraden hetzelfde te doen





      Mardien Noten



      hallo

      ik kom net van een feestje , van sint marie . waar een geweldige band optrad .

      het is lang geleden dat ik zo genoten heb van muziek.

      ik hoorde van de organisator dat ze de band gevonden had via jullie stappenplan ik ga het zeker ook bestuderen voor een feest dat ik volgen jaar geef

      bedankt voor een heerlijke avond vol met hele mooie , spetterende muziek .

      groetjes van Mardien



    • Geen opmerkingen: